En el ple del dimarts, 28 de Juliol de 2020 Vox va demostrar perquè és un partit extremadament inútil. Va presentar quatre propostes al ple, i rècord, les quatre foren tombades amb els vots en contra dels seus socis de govern, PP i PURP, i els dels grups de l’oposició, Psoe i Compromís. Menys C’s, el partit veleta, que en votà una a favor i es va abstindre en les altres. Vaja que en termes taurins podríem dir que tallà dues orelles i rabo.

El regidor de Festejos Taurins, esperem que per poc de temps, ens faltà el respecte a la Corporació Municipal, a la Policia Local, i a les funcionàries i funcionaris de l’Ajuntament de Puçol.

Primer per no assistir a la comissió on es dictaminaven les seues propostes, i després per no fer cas a les reiterades advertències que li realitzà l’alcaldessa abans del ple, de retirar les propostes i no fer-nos perdre el temps a totes i a tots, com així va ser. A més està muntant-se el primer xiringuito que ha tingut en el nostre ajuntament, perquè cobra tots els mesos sense pegar un pal a l’aigua.

Vox forma part del govern municipal, però va per lliure, i el que és pitjor, mentint compulsivament a dreta i esquerra. Ja és gros que un personatge com este ens faça vergonya aliena a tota una Corporació Municipal.

El ple va servir per a evidenciar, (al final només ho veurà qui vulga veure-ho) que, en primer lloc, eixe personatge i el seu partit no tenen ni cap ni peus, i en segon lloc, que el PP ja ha hagut de descarar-se, diverses vegades, però esta d’una forma com no ho havia fet fins ara, amb la càrrega de corresponsabilitat i connivència que això suposa pel fet d’estar governant amb ells. Literalment l’alcaldessa, li va dir, “Se lo he he explicado no una, veintiseite veces. Pero a Vd. por una le entra y por la otra les sale. Ya he perdido la esperanza de que Vd. entienda cual es el funcionamiento de un ayuntamiento…..” . Doncs ell no content amb tot això i, com si d’una partida de truc es tractara, li tirà la falta, i li va dir, “Si Vd. no está de acuerdo en como llevo mis competencias, solo tiene que quitármelas, yo no voy a dimitir…..”

Aleshores, després de la imatge tan lamentable que donaren en el ple, esperem que l’Alcaldessa de Puçol li retire les competències urgentment al regidor de Vox. Puçol no és mereix un regidor així.

Compromís vos desitgem salut i que passeu un bon estiu.

I per la nostra salut, guardeu sempre la distancia de seguretat!

Agost de 2020