El PP i Vox, portaren al ple per separat dues mocions contra la Llei d’Amnistia. No volies caldo, dues tasses! Pareix que açò és el més important per al nostre poble. Tot per a vendre el seu repetitiu i fals missatge del, «ESPAÑA SE ROMPE».

Al PP i a Vox no els preocupa la llei d’amnistia. Esta llei els importa 3 pepinos! El que els ha tocat el tendre, o la corfa, és que havent sigut el partit més votat en les darreres eleccions, no han pogut formar govern.

Saben per què? Perquè no els vol ningú. Ni els partits de dreta que hi ha a l’Estat Espanyol.

Espanya no es trenca per una llei d’amnistia. El PP fa 46 anys que va dient que “España se rompe”. I saben que trenca Espanya? Com diu Rufian, “lo únic que s’ha trencat en este temps han sigut els discos durs de Bárcenas, i dues vegades la dreta espanyola”.

Trenca Espanya votar en contra de l’augment del SMI. Mentre el Sr. Feijóo i també el Sr. Abascal cobren sobresous, i no els declaren.

Trenquen Espanya els partits que s’oposen a que es regule el preu de la vivenda, mentre hi ha una especulació obscena.

Trenquen Espanya els que deixen morir a 7.291 abuelets i abueletes en les residències madrilenyes de forma indigna. O la que li diu en un Congrés dels Diputats I Diputades a tot un president electe, HIJO DE PUTA, com la Sra. Ayuso.

Trenquen Espanya els que diuen que “hay que pegar-le un tiro en la nuca a Pedro Sánchez”. Com diu una regidora del PP. O “ojalá y Pedro Sánchez corra la misma suerte que Kennedy”. Com diu un regidor també del PP.

Trenquen Espanya els que no condemnen els insults, i les amenaces, a militants del Psoe, i les pintades al les seues seus. Com fa el PP i Vox.

Trenquen Espanya, els que difonen vídeos amb les imatges dels diputats i diputades valencians, assenyalant-los i a vore si algun loco dels paperets els pega una pallissa. Com fa el PP.

José Mª Aznar, en un sol dia va signar i concedir més de 1.900 indults.

Fou el que més terroristes acostà, i alliberà al País Basc estan assassinant ETA i derramant sang pels carrers.

A Convergència i Unió, per donar-li els seus vots i obtindre la presidència del govern d’Espanya, li donà:

30.000 milions de pessetes.

—Les competències de la Guàrdia Civil, que propiciaren la creació dels Mossos d’Esquadra.

—Retirà els governadors de Catalunya.

I indultà a 16 terroristes de Terra Lliure.

Ara com ho fa un govern progressista, legítimament elegit en les urnes, al PP ja no els pareix bé. O jo, o el caos.

I per darrere, el caradura de Feijóo negociant amb el PNV i amb Junts per Catalunya, amb el Sr. Puigdemont, a vore si li donaven els seus vots.

Ací la realitat és que sempre que han dit que “España se rompe”, ha sigut perquè el PP no han aconseguit formar govern.

El PP parla de deteriorament institucional, mentre el seu últim ministre de l’interior del PP, el Sr. Fernández Díaz, està sentant-se en la banqueta dels acusats, per utilitzar il·legalment a la Policia “patriótica”, per a destruir proves contra el PP, i espiar a contrincants polítics.

Per tot això volen controlar el CGPJ, perquè sinó, no hagueren tingut prou gent per a conformar les llistes electorals, i a més estarien en presó, José Mª Aznar, M. Rajoy, Mª Dolores Cospedal, Esperanza Aguirre, La Sra. Ayuso, Paco Camps, Alfonso Rus, Rafael Blasco, Olivas, Ricardo Costa, etc, etc, etc.

Compromís pensem que Espanya no necessita que el PP i Vox la putodefensen. Lo únic que necessita Espanya és que la putorrespeten.

El passat dia 16, en la sobirania del poble que és el Congrés dels Diputats i Diputades de Madrid, una majoria, 8 dels 11 partits que conformen la càmera, els va dir al PP i a Vox, NO. A Vostés ara no els toca.

La democràcia és sobretot, diàleg, i l’amnistia és una bona via per a resoldre per la via política un problema polític. Mai hauria d’haver eixit de la política i ara torna al terreny del debat i la paraula.

Una opinió de Compromís per Puçol