A Compromís pensàvem, any nou comença denou! Però pareix que el govern de la dreta extrema i l’extrema dreta no pensen el mateix. Tant és així que només han fet falta sis mesos per a cabrejar al funcionariat. Compromís proposàrem una revisió de tota la RLT (Relació de Llocs de Treball). És a dir, revisar tots els llocs, començant de baix cap a dalt, amb la finalitat de corregir diferències, que en alguns dels casos, eren de 6.000€ anuals en llocs de treball idèntics. Tant l’anterior alcaldessa del Psoe, com ara la del PP l’han deixada al calaix. Compromís ha vingut preguntant ple rere ple què anaven a fer amb la RLT, i en el ple de Novembre del 2019, per fi l’actual alcaldessa va dir que a curt termini anaven a realitzar-ne una de nova probablement amb personal del mateix ajuntament perquè l’actual no valia per a res.

Però, Oh sorpresa! En el ple del mes de Desembre portaren una modificació parcial o sectària de la RLT, de només alguns salaris d’alguns caps de departament, i dos o tres d’administratius. L’únic partit que votà en contra d’esta proposta sectària va ser Compromís per Puçol. Per coherència, o es revisen tots els llocs de treball o no se’n revisa cap. Clar la proposta va ser aprovada doncs l’actual govern té suficient majoria per a fer-ho però el malestar de les funcionàries i funcionaris és monumental.

Per altra banda, ja sabran que el pròxim 28 d’abril l’exalcaldessa del PP, Mercedes Sanchis Montañana serà jutjada pel Jutjat núm. 7 de lo Penal per prevaricació per l’assumpte de l’empresa Dulce Hola, S.L.. Per presumptament negar-se a signar la comunicació a l’empresa dels danys ocasionats en la tuberia de l’alcantarillat del polígon industrial on estava ubicada. Este expedient és de l’any 2011 i va prescriure al cap de dos anys, és a dir, en el 2013 i la reparació dels danys es va realitzar en el 2018 amb una subvenció de la Conselleria d’Economia per als polígons industrials de 247.000€, és a dir, amb diners públics, no de l’empresa en qüestió. A pagar-ho sempre poca ropa, és a dir, el poble.

Què podem esperar d’un govern municipal format pel PP, el partit més corrupte de la democràcia condemnat per la justícia. Per un partit feixista, xenòfob i antidemocràtic. Per un partit veleta com és C’s que només coneix al rei per la moneda i per PURP de palmero. Any nou, arruixa que plou!

Gener 2020