El vot útil és COMPROMÍS! Encara que cada vegada la memòria és més sel·lectiva i curta cal recordar alguns aspectes molt importants.

Ha quedat demostrada la supèrbia de l’actual president en funcions del PSOE, Pedro Sánchez, que ha sigut incapaç de negociar amb Unidas Podemos un govern progressista i d’esquerres i que ell, i només ell, ens ha abocat a unes noves eleccions, les quals no les volia ningú, ni la ciutadania, ni cap partit polític. Decisions com esta són les que fan que la ciutadania vaja perdent la confiança en els polítics i ens pose a totes i a tots en el mateix sac, a més d’anar minant la democràcia.

En Compromís pensem que tots els polítics no som iguals. Només cal vore com el nostre diputat, Joan Baldoví és el polític millor valorat en tot l’estat espanyol.

Veient com s’han comportat PSOE, PP i C’s vorem clarament perquè el vot útil per a les eleccions del pròxim 10N és Compromís.

—Qui ha signat el Tractat per que entre la taronja de Sudàfrica i propicie la mort del camp valencià? El PPSOE i C’s.

—Qui ens ha menyspreat sempre que han governat a Madrid a les valencianes i als valencians amb un infrafinançament injust? El PPSOE.

—Qui ha rescatat primer els bancs que a les persones permetent els desnonaments? El PPSOE.

—Qui ens deixà en Educació tot un mar de barracons als patis de les escoles de tot el nostre territori? El PPSOE.

—Qui anava a derogar la Reforma Laboral i no ho ha fet, ni ho farà? El PSOE.

—Qui anava a derogar la Llei Mordassa i ni ho ha fet, ni ho farà? El PSOE.

—Qui modificà l’art. 135 de la Constitució Espanyola en 24 hores perquè els bancs cobren primer que les persones? El PSOE.

Quin partit ha estat, està i estarà a favor dels llauradors? COMPROMÍS!

Quin partit ha lluitat com cap altre per un Finançament Just? COMPROMÍS!

Quin partit ha rescatat a les persones més desprotegides amb polítiques d’igualtat? COMPROMÍS!

Quin partit ha eliminat els barracons de les nostres escoles? COMPROMÍS!

Quin partit ha fet possible la gratuïtat dels llibres per a tots els alumnes? COMPROMÍS!

Quin partit està a favor de la taronja valenciana? COMPROMÍS!

El 10N quan agafes la papereta per anar a votar recorda quin és l’únic partit valencià que està per les persones. El vot útil i la solució és COMPROMÍS!