Som un grup humà que s’estima el seu poble, Puçol. Hem jugat, de nanos, als seus carrers, hi tenim amics i família, fem la compra als seus comerços, ens enorgullim del seu patrimoni artístic i natural. En definitiva, vivim Puçol.

Des de l’any 1999 vam constituir-nos en col·lectiu del BLOC amb una clara voluntat transformadora de la nostra societat. Volem preservar i potenciar els valors que li donen personalitat de poble: la proximitat entre persones, el seu paisatge d’horta, el xicotet comerç, i la seua llengua… I des d’aleshores hem crescut com a projecte i com a grup fins a aconseguir la confiança de 653 votants en les darreres eleccions, gràcies als quals tenim la possibilitat de influir en la política municipal amb el nostre regidor electe, Enric, qui ha pres el relleu de Salva, regidor del BLOC a l’Ajuntament entre 1999 i 2007.

Tenim la responsabilitat de representar i dur a la pràctica les idees i la il·lusió de molta gent, i és esta responsabilitat la que ens anima a treballar dia a dia perquè les polítiques de progrés, de solidaritat i de sostenibilitat amb el mediambient siguen una realitat algun dia en la nostra vida quotidiana.

Si vols compartir amb nosaltres esta aventura, no ho dubtes: vine al BLOC!, l’organització unitària del valencianisme progressista.