Enric Esteve – Compromís per Puçol

Per a Compromís lo millor que té governar un poble és que les decisions que es prenen des del govern repercuteixen directament en la ciutadania i ajuden a millorar la seua qualitat de vida. Això és lo vertaderament apassionant de participar en la política local.

Els temps han canviat i la societat no anava a ser menys. Actualment cal una altra manera de fer i d’entendre la política. Hui ja no val quedar-se en els despatxos, cal xafar el carrer per conéixer de primera ma les demandes, queixes o propostes del veinat, cal proximitat i moltes ganes de treballar colze a colze per anar construint el Puçol que volem.

Amb la intenció de facilitar eixa proximitat el Govern de Puçol, del que forma part Compromís, ha llençat una nova proposta, “El teu alcalde a peu de carrer”. Esta iniciativa està permetent que el nostre Alcalde, Enric Esteve haja escoltat de primera mà les impressions de més de 80 persones en les tres primeres trobades de les cinc que té previstes. Una vegada finalitzades totes les atencions caldrà passar a l’acció i que comencen a vores els resultats.

La Regidoria de Benestar Social encapçalada per Mar Mazo ha organitzat un acte institucional carregat d’emotivitat i participació de col·lectius, associacions, centres educatius i entitats, per a commemorar el 25N dia internacional de l‘eliminació de la violència de gènere. La plaça plena de gom a gom i tot un poble implicat en la lluita contra qualsevol violència cap a les dones. No obstant això encara queda un llarg camí per recorrer i moltíssim treball per fer.

Després de molt de treball i planificació, fa unes setmanes ens han donat una meravellosa notícia, la concessió d’una important subvenció de 200.000€, de fons europeus i de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclussives que ens permetrà actuar en la zona del Vallet. Una zona on és necessària una llavor de prevenció i intervenció a nivell social i laboral. Esta subvenció només l’han aconseguida grans ciutats de la nostra comunitat. Estem convençuts de que ens permetrà millorar la qualitat de vida de molts veïns i veïnes d’eixa zona.

Inqüestionable és el canvi a molt millor que han experimentat les regidories de Cultura i Esports. al capdavant de les quals està el nostre regidor, Xavier Alcácer. Molts col·lectius i associacions reconèixen una atenció, proximitat i bon treball per part del nostre regidor que abans no existia. La programació de la Casa de Cultura ha donat un gir més que notable tant en l’organització de les exposicions com de les activitats programades. El Festival de Curtmetratges XL va agafant més prestigi cada any. El nostre poliesportiu i els clubs esportius que allí tenen la seu, han experimentat un gran augment en socis que dia a dia omplin les instal·lacions. Al nostre poliesportiu li fa falta una inversió important tot degut als anys que té i a l’important augment d’esportistes que aten diàriament, és per això que des de la Regidoria d’Esports s’està el·laborant un pla de prioritats en les inversions per anar dotant i donant solució a les mancances més urgents que permitisquen la pràctica de qualsevol esport en les millors condicions.

Com podeu comprovar les persones de Compromís que ocupen càrrecs de responsabilitat sempre estan a peu de carrer i mirant per millorar la qualitat de vida de les persones.