És estiu, temps de descans i una oportunitat per trencar amb la rutina i recuperar forces per encarar el segon semestre de l’any. Ara bé, Compromís hem aprofitat juliol i agost per fer balanç amb tranquil·litat del primer any de legislatura i per plantejar els nous reptes de cara al futur. En juliol, i per primera vegada al nostre poble, el Govern de Puçol celebrarem la primera assemblea veïnal oberta per explicar a veïnes i veïns la gestió duta a terme. Una assemblea on s’informà del que hem realitzat i del treball i l’esforç d’este equip de govern en algunes de les árees més significatives per millorar Puçol. També es va presentar a la ciutadania la manera de participar actívament en els projectes de futur per al poble realitzant propostes d’inversió per incloure-les en els pressupost municipal del 2017. Seguidament s’informà del projectes de futur. Finalitzà l’assemblea amb els precs i preguntes del públic present.

Este estiu, també hem pogut constatar l’augment important de visitants a la nostra platja, la qual cosa demanda un major esforç per aconseguir que tant puçolenques i puçolencs com la gent que s’apropa a Puçol trobe un entorn a l’alçada de les seues expectatives. Per tot això, des de Compromís continuarem treballant per a que la nostra platja siga tot un referent. En eixa línia es va plantejar l’adequació a la zona nord d’un solar de 10.000 m2 per ubicar el mercat estival i evitar així les molèsties que cada setmana patien al sud amb el tall de carrers, permetent la resta de la setmana que uns 500 vehicles hi puguen estacionar adequadament. L’any que ve intentarem actuar en l’estacionament de la part sud, enfront dels campings.

També s’han realitzat obres per millorar l’accessibilitat a la zona sud amb el rebaix de les voreres, i el condicionament del solar de la zona centre amb la construcció d’una coberta amb jardí que permetrà la realització de distintes activitats a l’ombra així com aprofitar de punt de trobada i descans. Les obres sempre són molestes, i caldria evitar que afectaren el mesos d’estiu però això, per desgracia, no sempre és possible. En este cas el motiu ha sigut l’atorgament d’una subvenció de la Diputació de València amb la condició de que en setembre estigueren les obres finalitzades. En ocasions per a lluir cal que patim, encara que siga per uns dies.

Des de Compromís volem desitjar-vos un bon final d’estiu i convidar-vos a participar actívament en les Festes Majors del setembre. Uns dies que conviden a eixir al carrer i compartir amb amics i família els distints actes i activitats per a tots els públics que planteja l’Ajuntament i els Festers i Festeres d’enguany i si és acompanyat d’una bona tapa, millor que millor. Ànim i a disfrutar que qui fa la vespra, fa la festa!

Agost 2016