Hui dia 19, a finalitzat el plaç per la presentació de candidats i candidates per ser el cap de llista i candidat a l’alcaldia de l’ajuntament de Puçol.
Sols s’ha presentat un candidat i es Enric Esteve, que serà proclamat cap de llista a l’assemblea del proper 23/03/2015 en la Casa de Cultura de Puçol a les 19,30h.

Adjunte la seua carta de presentació.

Benvolgudes Companyes i Benvolguts Companys:

Pel present escrit vos comunique que presente la meua candidatura per a encapçalar la

Enric Esteve

llista de la candidatura de Compromís per Puçol en els próximes eleccions municipals del proper 24 de maig de 2015.

Sabeu que tant en la Corporació Municipal com en el dia a dia he representat al nostre col·lectiu i he treballat molt gustosament defensant el nostre projecte de País i de poble al llarg d’estos quatre anys defensant nombroses propostes i presentant moltíssims precs i preguntes per millorar la qualitat de vida de tots els puçolencs i puçolenques.

Si em presente una altra vegada és per qué m’agrada treballar pel nostre poble i per a les persones més desprotegides, així com posar la nostra senya d’identitat més important, el valencià, al lloc que li pertoca. És per això que m’agradaria aportar el meu granet d’arena sent alcalde de Puçol en la propera legislatura per demostrar que es pot governar amb transparència i tenint en compte la pluralitat, tot amb la finalitat d’aconseguir fer un gran poble unit.

Tot això serà possible si em feu confiança amb els vostres vots.

Visca Puçol i Visca el País Valencià!

Ben cordialment,
Enric Esteve