tarjeta_candidaturaBloc-Compromís ha votat en contra del pressupost municipal del 2014 presentat pel PP-Pavalur. Estos són, els motius més importants pels que hem dit NO:

– Perquè el PP vol privatitzar la gestió del servei de la nova biblioteca municipal. Servei públic? El PP sols veu negoci privat. No a les privatitzacions!
– Perqué la nostra llengua els importa una bleda. Destinen a la promoció del valencià 3.500€ /any. Són tan pèssims gestors que ni esgoten la partida. A més no tenen cap de respecte pels valencianoparlants.
– Perquè el PP-Pavalur si vols accedir a les ajudes escolars o tens que viure baix del pont o no tindre ni un tros de pa per endur-te a la boca. Això es diu beneficiència.
– Perqué el PP-Pavalur, atorga les subvencions depenent del color de l’associació. Enguany es queden sense subvenció la plataforma republicana 14 d’abril i l’Andana. Clar, com organitzen activitats que fan pensar a les persones… El PP-Pavalur només vol que servilisme i ninguna veu en contra. Això sí per reivindicar l’esperit de la transició que no quede, però ells no se l’apliquen.
– Perqué no estem d’acord en que cap associació, barri, col•lectiu o societat tinga una quantitat econòmica de lliure disposició. Enguany les societats Alfinach i Monestirs, s’enduen 294.000€. Bloc-Compromís estem per la integració. NO a la segregació.
– Perqué el PP-Pavalur és un govern prepotent. No ha inclós cap de les propostes, ni de Bloc-Compromís, ni de cap partit de l’oposició. No més governen per als seus.
– Perqué de governar i gestionar, el PP-Pavalur, no tenen ni idea. Bloc-Compromís cada any destina el sou del seu hipotètic assessor, a una partida que intentem que siga per ajudar a les persones més necessitades, com les que pateixen violència de gènere i necessiten un treball. En l’any 2013 esta partida tenia una dotació total de 17.173€. Saben vostés quants se’n han gastat, 0 €.

A més cal afegir que el PP-Pavalur no condemnaren les amenaces al President de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, Ramón Ferrer. Òrgan creat pel govern de la Generalitat Valenciana, però si no fan el que ells volen, posen en marxa la seua maquinària per desprestigiar els científics i experts en esta matèria.
Votaren en contra de la moció que Bloc-Compromís va presentar contra el desmantellant l’ensenyament públic i sobretot les línies en valencià, deixant en l’atur a molts professionals de l’ensenyament, amb l’únic vergonyós argument, per part de la Sra. Alcaldessa, de que: “com no ens afecta al nostre poble, votarem en contra.” Vosté no té ni idea del que diu, ni del que significa la paraula solidaritat. Com que no afecta els professionals dels nostre poble? Que tots els professionals treballen a Puçol? Done-li una ulladeta al País Valencià, que no li anirà mal.

mascletaI la cirereta la posà el regidor de festes, José Mª Esteve. El saló de plens de gom a gom esperant el debat de l’esborrany de la nova normativa per acondicionar els casals fallers. Ell que ens havia venut que totes les falles estaven d’acord, i li va eixir, com es sol dir, el tir per la culata. Menuda patinà pegà este equip de desgovern del PP-Pavalur, davant tot el món fallers. Només li faltà dir a la Sra. Alcaldessa: “Sr. Pirotènic, pot pegar-li foc al pressupost del 2014!